Leaving the Hoooood! :)

JA då är det dags för flytt idag...gött!! Jag kommer inte att hjälpa till så mycket med själva bärandet men jag har ju Theo! O nån måste ju göra det jobbet också..
Innan flyttlasset går ska vi klämma in ett besök på Barnmässan. Ska bli såå roligt! Hoppas Theo tycker det med!
Vi ska ta sällskap med Linda Levi och Maria..sen vet jag att Lisa o Ellen ska dit med sin mamma-grupp..o så våra kompisar från ÖF! Så det är ett gäng...vi hoppas på inte för lång kö bara...

Jag har såån huvudvärk..o värk i kroppen. Vet inte vart det kommer ifrån..men förmodligen har jag kört på i 120 o nu börjar det närma sig slutet.. Dagarna9fde<zeä¨r
werreerrrerrerereeeeeeeeeeeereeyydyyzed7koij<df....o där hjälpte Theo tillatt skriva lite..
Det jag skulle skriva var att dagarna framöver är fullspäckade o de gör väl att jag också får huvudvärk..i förebyggande syfte..typ! :)

Nu ska vi göra oss klara för att åka...måste ta ut pengar innan också..

Ha de fint!! Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide