Huvve fullt!

Nu är det mycket i mitt lilla huvud. HAde tom svårt o koncentrera mig på jobbet idag.. Berodde visserligen delvis på att jag sov väldigt lite inatt...4 timmar eller nåt. O jag var såå trött igår..men icke. Antar att det blir lugnare i skallen när vi väl flyttat o endast har ett boende! :)

Imorrn ska vi iväg till Stuvbutiken och välja tapeter..till vardagsrummet, hallen och lilla rummet. Vet ungefär vad vi vill ha så det blir nog inte så svårt.. hmm...kan vi hoppas!

Är ledig i 2 dagar nu o de ska bli såå skönt. Måste få grejer gjort hemma. Håller nu på att tvätta delar utav soffan..ska ta sitsarna imorgon. Köpte även en impregnering på Wermlandsmöbler så nu ska smutsen väck och ingen ny komma!! :)

Meeeen..innan jag sätter igång med packning och storstädning så kommer mina fina vänner Linda och Lisa med deras bäbiser! ;) Guud va roligt! Undrar om man ska slänga ihop en kaka...eller lunch?? Hmm..återstår o se!

Nu är det Desperate Housewifes...som jag lyckades missa förra veckan!! Inte OK! Har inte hunnit se avsnittet än...så jag har nu missat det enda avsnittet nånsin. Tråkigt men sant..skyller på renoveringen! :)

Tjipptjolahopp på er!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Kaka slinker alltid ner!! :-)

2010-03-10 @ 08:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide