Hur goa kan man bli??!!

Igår var ju Lisa och Ellen och Linda och Levi här på lite besök! Jag hade ju absolut inte hunnit med o förbereda vare sig kaka eller lunch..men falukorv finns ju alltid i frysen så det fick bli korv med makaroenr. Mjölken var slut så ingen stuvning blev det..men gott ändå!
Sen hittade jag lite glass i frysen och lite chokladsås i kylen..puh..tur man kunde bju på nåt iaf! :)
Jag blir så att är det rörigt runt omkring mig så blir hela jag rörig. Det snurrar ganska rejält i mitt huvud kan jag säga...
Barnen var iaf hur goa som helst!! Så här såg det ut..


Hej Ellen!! Hej Levi!!


Linda: Kom igen Levi! Ät upp henne!!!


Här ligger de på rad guldklimparna. Hmm..ett tag iaf...


Ellen till Lisa: Nu börjar dom igen mamma. Säg till dom!!! Säg till dom mamma!!


Theo till Levi: Du har en snorbuse där. Låt mig pilla bort den!


Ja..vad ska man säga!! Hahhha..


Levi: Sluta bråka! Ni är så barnsliga!


Ellen: Kom Levi..luta dig bakåt så vi kan mysa lite!

Ja är de inte goa så säg.. Vi hade iaf en trevlig dag! :)

Nu tittar solen fram lagom till att jag o Theo ska gå ut o åka lite pulka!! :)


Kommentarer
Postat av: stinaberit

Hahaha, vilka bilder! :D

2010-03-11 @ 13:33:38
URL: http://stinaberits.blogg.se/
Postat av: Lisa

Shit vilka bra bilder.Grymt bra komentarer

2010-03-11 @ 15:59:49
Postat av: linda

De är ju för goa......

2010-03-11 @ 16:53:29
Postat av: Anette & Nellie

Jösses vilka goa barn ni har :-) Stackars Ellen, hon får det inte lätt med två sådana busiga grabbar.

2010-03-11 @ 17:39:49
Postat av: iris

Hahahha...alltså jag kan inte sluta skratta åt de här bilderna! :) O visst Anette..de är såå goa! Ellen kommer som sagt få det jobbigt..haha.. Men hon tar det vackert än så länge iaf! :)

2010-03-11 @ 22:11:11
URL: http://precissomdetar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahaha :) jag är klart imponerad av bilden där de ligger still alla tre samtidigt!!

2010-03-12 @ 08:54:52
URL: http://johanonnona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide