Flytt!!

Oj vad härligt det ska bli... Längtar verkligen!! Idag har jag packat i Theos rum..lagt ner de mesta av hans kläder och leksaker.. Han leker ju knappt med dom ändå!
O till fredag klarar han sig! :)
Ska snart gå in i badrummet och plocka ihop det sista där,..o en o annan grej kommer nog att hamna i papperskorgen, Varför sparar man på en massa skit???

Igår när jag kom hem hade Robin packat ner alla gardiner och tagit ner gardinstängerna.. :) Blev lite förvånad faktiskt...men det var gött o slippa göra det själv! O så hade han förberett maten (tacos) så det var bara att steka köttfärsen. Herremingud vad förvånad jag blev!! Var ju inte igår man satte sig vid dukat bord när man kommit hem.. Typ sisådär ett år sen eller så! :) Gött var det också!

Igår kunde man ju smygkika i deklarationen på internet.. Nyfiken som jag är kunde jag inte låta bli. Jag kommer att få tillbaka 5000:- :):):):) Rekord för mig..o jag e jättenöjd!
Det behövs kan jag säga. Det känns i plånboken när man har gått hemma med kass lön/föräldrapenning i över ett år. Nu kan jag äntligen få ett litet sparkapital igen..e trött på o fråga om pengar.. Vill klara mig själv!!
o sen så vill jag ut o resa också..nån gång i framtiden o då måste man börja nånstans.. :)

Kanske till Thailand igen??!! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide