Fixardag

Förmiddagen gick åt till att beställa tapeter, leta klinkers till hall och badrum. O så kakel till kök. Puh..lättare sagt än gjjort. Kom iallafall fram till vad vi skulle ha i hallen. Det ska ligga klinkers 2m innanför dörren.
Så det är köpt..det andra ska vi fundera på några dagar. Har några kataloger att plöja..tur att man vet ungefär hur man vill ha det! :)

Det ser ut som en bomb slagit till här hemma..kartonger överallt..massa mat under köksbordet. Dammigt överallt och toaletterna behöver städas. Men vad gör jag?! Jo jag tar mitt pick och pack och går o hälsar på Linda och Levi..o Maria! FÖr det är mycket roligare..o Theo behöver få ha lite roligt också..
Tänkte gå till ÖF men så kom jag på att det är ju stängt denna vecka. Tur att jag inte pallrade mig ner dit för att sen få vända. Ska ändå ner till affären sen när jag går ifrån Linda. :)

Såhär såg det ut när de hade rivit ut lilla toaletten.


Så nu får man bajsa i hålet. Inte så kul men vad ska man göra då??!


Snyggt snyggt!

Tjipptjillevippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide