Det enda jag vill är att...

..göra som jag vill, säga som jag vill, tänka som jag vill. 

De senaste dagarna har vi dividerat fram och tillbaka om vilka garderober vi ska köpa. Det finns ju en del...eller inte sååå många egentligen. inte så mycket varierade priser. Typ Ikea har de finaste och till de bästa priserna.
Men det kostar ju ändå en del.. jag tycker vi ska köra på det mest praktiska, typ skjutdörrar. Robin vill ha vanliga med garderobsdörrar som ser ut som innerdörrarna. Guud jag vet verkligen inte vad som blir bäst!
Blir väl bra hursomhelst....den jag egentligen ville ha har han redan ratat så.. jag får nog ge med mig och ta de han vill ha. Blir nog snyggt bara det blir en garderob så vi kan förvara våra kläder nånstans!
! Just nu har vi ju ingen... Eller jo, till lilla rummet har vi köpt en!
Blev grejt..då kan Theos kläder och saker vara där inne. Den är 100cm så trådbackarna är lika breda så man får ju plats med sååå mycket!

Robin hade varit iväg och köpt en blandare igår..absolut inte en sån jag ville ha eller en sån modell vi tänkt köpa. Såå jag blev minst sagt förvånad när han plockade upp den! Oj...sa jag. Den var....hmm....FUL!! :)
Han blev inte sååå glad men va fan..det är ju jag som står i köket och en sån modell gör att man inte får in grytor o sånt under så bra.  MEn...den var ju billig!
Vi fick även en kompensation från Ikea eftersom det var en liiten liten spricka i bänkskivan på undersidan. DE pengarna skulle vi köpa blandare för...men men.,,jag får väl åka o byta den själv om han vägrar. :)

Idag har jag varit i huset för första gången sen de gjort klart tapeterna... Det är sååå snyggt! :)
Nu vill jag bara flytta in o börja packa upp..men det dröjer nog liiite till. Nästa helg måste det bli iaf.. står inte ut här hemma.. Känner mig nere mest hela tiden...
På lördag händer det iaf nåt kul..vi ska på dop! Kanske inte så kul tänker ni men jag tycker det ska bli mysigt.. Levi ska döpas och hans föräldrar är ju våra goooda vänner. O så känner vi de flesta i släkterna så..det ska bli kul! :)

Nu ska jag fortsätta med maten...uhh..ingen vila ingen ro. Men måste ha matlåda tills imorrn..idag åt jag Sibylla.
Det är gott en dag men sen vill man ha riktig mat. :)

Gokväll...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide