Dagen efter...

O jag e inte bakfull!!! De ni.. E så fruktansvärt trött trots att jag sov rätt länge..men det ordnar väl tills sig tills imorrn hoppas jag! Hade iaf hur kul som helst! Säfflefölk kan festa dom! :) Eller hur Erik?! :)
Camilla fyllde 30år så fick äran att komma på partaj..blev bjudna på alkohol och en massa gott!! Åt mest onyttigt hela kvällen...men det var gott. Spelade nåt spel..typ Sanning eller Konsekvens.. Det var riktigt roligt..vissa frågor var väldigt oskyldiga och andra var väääldigt jobbiga att svara på. Men men..ger man sig in i leken får man leken tåla..eller?!! :) Så om nån har fått nåt slags sms som ni inte förstod er på så  var det bara en lek...inget att haka upp sig på alltså! :)

Var så väldigt sugen på nyponsoppa imorse så jag ställde mig och gjorde iordning...o för att kyla ner den fort satte jag ut muggen på balkongen..gick sådär men blev lite mer sval iaf.
Det var sååå gott...men.....så kom den där bieffekten som jag glömt bort. Eller föörtängt snarare.
Halsbränna. Åhh...va drygt! Det fick mig att tänka tillbaka på när jag var gravid och hade hemsk halsbränna i 9mån. Varje dag...usch vad det var jobbigt och även om jag inte varit gravid på länge nu så har jag mer halsbränna nu än jag hade innan graviditeten...skumt. Det enda som hjälpte var Link (äckligt)  och kolsyrat vatten. Så öven om jag kan längta till att få vara gravid igen så längtar jag definitivt inte till alla åkommor som kommer med på köpet..... Men vad gör man inte?! :) 

Kan inte låta bli att undra över om jag kommer att känna och må på samma sätt som när jag väntade Theo?! Eller om det känns annorlunda med nästa..för att det kanske är en tjej... Ja..vem vet..

Nu ska jag ta en promenad till Färjestad för att hämta hem lillknodden! Saknar honom såååå...!! :)

Ikväll kommer det nya bilder från renoveringen,,,,!! :)


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej! Vad skönt att slippa vara bakis ;) Jag tycker det är sååå kul att kunna följa er renovering på håll ;) Lycka till med allt! Kram

2010-03-07 @ 14:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide