5 av 6 :)

Så många nätter har Theo sovit...utan att vakna en enda gång!! :)
Kan ni förstå??!! Det kan inte jag..o jag tror inte det kommer vara förevigt men det känns som att det har tvärvänt iaf...för nu. o vi njuter så länge det varar!!
Så himla gött är det att få vakna utvilad efter en hel natts sömn! :)
Han har somnat vid 19-19,30tiden och sovit ända till ca 8 på morgonen..det är LYX!!
Imorse kände han för att vakna 06.15 men det gör mig egentligen inget..jag slipper springa upp på nätterna så tidiga mornar kan jag ta om de e så.

På fredag flyttar vi som sagt..ska bli helt underbart. För att hålla oss borta under förmiddagen tänkte vi besöka Barnmässan! Ska bli jättekul. Jag o theo o Lisa var där förra året..då var Theo sååå liten och låg i en bärsjal på magen! Det var mysigt! :)

Detta år tar vi med kärran och så blir det liiiite shopping och lek därborta. Linda Levi och Maria ska med! Kul kul!

Nu ska jag ta tag i badrummet...vi hörs... Kan bli lite mindre uppdatering här då internet ska flyttas...o DET går inte snabbt.. Så sms-inlägg lär det bli framöver. Tänkte ta bilder på renoveringen när vi flyttat in..så det blir med möbler o allt. Så håll ut! ;)


Kommentarer
Postat av: Angela

Lycka till med flytten.. =)

2010-03-25 @ 08:28:37
URL: http://trollskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide