Spyr...

Just nu spyr jag på Theos sömn. Det har varit krångel från första början...vilket iofs inte e konstigt. Alla barn mer eller mindre sover lite som dom vill i början..men nu över ett år senare är jag VÄLDIGT less på det.
I 2 perioder har han sovit hela nätter. Första perioden varade väl ett par tre veckor innan vi flyttade. O den andra perioden varade ca 1månad och avslutades för ca 2 veckor sen.
O nu är det tillbaka på ruta ett känns det som.......bläääääääääääääääää.
Inatt var jag totalt slut så Robin fick ta över efter ett par försök från mig.. Han var uppe i 40minuter så idag är han jättetrött. Vi har tom börjat med välling på natten igen...herregud men va gör man??
Man vill ju bara att han ska sova så han får vakna pigg........o så att vi kan få sova o vakna pigga!
O imorrn ska jag på möte med jobbet klockan 8..o måste dra upp han senast 7.15 för att hinna med bussen. Han kommer vara helt slut med tanke på att han somnade 21.30 idag..efter 2 timmars bråkande. :(
Moster Sofia ska passa honom så han kommer säkert piggna till iaf..efter det ska vi träffa Maria o Leo i Museiparken! :) Det blir trevligt! :)

Dags att inte sängen och hoppas hoppas hoppas på att få sova hela natten...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide