Nöjd!!

Gissa om Theo var nöjd imorse när Pappa visade vad som stod på gräsmattan... Ett enda stort leende var han!!
En alldeles egen rutschkana!! Som dessutom är ganska lätt o gå upp på o har stödkanter på sidorna så han inte trillar ner. Visst, med hans klumpighet så kommer han garanterat att trilla..nån gång. Men ändå. :)
Med hem i bilen följde även en gunghäst som man kan sitta antingen 2personer på eller alena. En bobbycar följde med på köpet kan man säga,,en blå så nu har vi två. Kanske inte helt nödvändigt men det är perfekt när vi som idag hade en kompis här. Då blev det liksom inget bråk! Perfekt! De enda de kan bråka om är färgen...men dit har de inte kommit än. :)
Vi betalade 400:- för allting!! Jag blev överlycklig att jag såg annonsen just då..den las ut 18.15 o 18.45 ringde jag. Då var en av grejerna redan sålda men jag tog resten.
Killen som sålde sakerna sa att han visste att det var ett lågt pris men han tyckte att det var skönt o bli av med sakerna fort och att nån också skulle bli väldigt glad för dom! O det blev jag verkligen!!
O de e ju det som är lite grejen med att köpa begagnat eller på loppis. Det SKA vara billigt. Då känner man verkligen att man gjort en bra affär och säljaren blir av med sakerna fort utan diskussioner (oftast..finns ju alltid snåljåpar!)...

Nu ska jag äta kvällsmat efter en lång dag med massa vänner och storhandling... :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Inget dåligt kap! Ibland ska man ha tur! Vi får komma och inspektera någon dag :)

2010-06-28 @ 21:10:56
URL: http://johanonnona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide