Extrafilm

Skulle idag beställa en massa bilder från Extrafilm och göra iordning några tavlor och ramar bla.. De hade ett erbjudande som gällde tom 16/6. Man fick beställa obegränsat med bilder och bara betala porto och exp.avg.
Väldigt billigt med andra ord!!! Problemet var bara att när jag börjat ladda upp bilder och sen kollar priset för var o en bild så står det 0,98:-.....Hmm tänkte jag...men var ändå säker på att erbjudandet gällde även idag.
Tittade runt på sidan o hittar inte en enda hint om detta erbjudande så jag ringde.. O så säger de att erbjudandet tog slut imorse!!! Men herregud...det stod ju faktiskt TOM 16/6.. Jo jag vet sa hon o vi har brustit i vår marknadsföring..bla bla bla. Hon läste i princip innantill. Hon erbjöd mig en "kompensation". 10% på hela beställningen...jippie!! Bara 90% sämre än det erbjudandet som skulle varit.
Tog emot koden men den ska jag INTE utnyttja.
Så nu har jag beställt 100bilder från Fujidirekt. :):):) Tack o hej Extrafilm...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Beställde alltid från Extrafilm förut, tills de krånglade med Harrys dopinbjudningar och var otrevliga i kundtjänst när jag klagade - då fick det bli Fujidirekt istället! :) Mycket bättre!

2010-06-17 @ 12:41:46
URL: http://johanonnona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide