Barnbidrag...

...e gött o få sådär en vecka före lönen kommer. :)
Så jag o Theo åkte till stan och shoppade liiite. Det var meningen att jag skulle reklamera ett fotoalbum men jag glömde det hemma. Typiskt!
Så hem kom jag istället med en deo, 2 linnen, en tunika, en hårtoning och en tunn mössa till Theo. O de va rea på nästan allt. :)

Nu sitter vi o tittar på Bröllopsfotografen...haha..riktigt bra film. Lite rolig o lite sorglig på nåt sätt...

Igår var Theo en riktig pain in the ass...minst sagt. Var nära o lägga ut ungen på Blocket.. ;)
Nää men skämt åsido...han är inne i nån utvecklingsfas o det är såå påfrestande när allt man säger går in o ut direkt..o så bara skrattar han åt mig. O han e såå orädd för allt!! Livsfarlig...o även om han ramlar o slår sig så gör han samma sak sekunden efter.
Men idag har han varit en solstråle hela dagen! :)


Lilla hjärtat..för ungefär ett år sen. Ojoj vad tiden går fort!


Kommentarer
Postat av: Syster

Finaste lilla unge!

2010-06-19 @ 00:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide