Alla andra dagar...

...har vi träffat kompisar på Färjestad. Lekt och fikat.. Jag har försökt sola min bleka kröpp när Theo har sovit middag. Inte lätt o få färg när man inte solat på 2 år eller nåt. Förra året blev de inte mycket med det...hann knappt lägga mig ner förrän Theo skrek.. Så jag satt hellre inne där det var svalt o skönt.
Men iår då jäklar sk jag blr brun!! :)
Det gäller ju bara att solen är på min sida då..o visar sig lite mer än förra sommaren!!

När vi är hemma går vi runt i trädgården och njuter av allt som blommar...det är såå fint denna årstid och jag är så nöjd med alla blommor som förra ägaren har planterat. Helt i min smak..men lite justeringar kommer det bli såsmåningom ändå. MEn grunden är lagd o de e ju huvudsaken!

Vi plockade liljekonvanljer,,,min favorit!




Våra fina Anemoner som har blommat ett par veckor nu...såå fina!


Pioner som väntar på att få blomma ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide