Tröttnade...

...på den gamla designen så jag bytte helt enkelt. Utan att tänka mig för så klickade jag bara bort allt..men men.detta blir väl lika bra det. man ser bättre tycker jag o så e de skönt med lite förändringar!

Idag var vi till Colorama och Stuvbutiken..ikade på golv och tapeter först och främst. Hittade en skitsnygg som jag sett på nätet.. Vill ha den i köket..som fondvägg o resten väggar vita. Robin var lite tveksam men eftersom resten av köket blir färslöst så känns det som att man vill pigga upp med nåt o det räcker inte med accesoarer..
Jag tycker den ändå är väldigt ljus och fräsch men ändå färglad! Vad tycker ni??! :)





Jag älskar den..!


Kommentarer
Postat av: Syster

Den va riktigt snygg!!

2010-01-05 @ 00:56:05
Postat av: Johanna

Ja den var fin. Det är snyggt med en hel färgskala i samma tapet tycker jag, och lätt att matcha till :)

2010-01-05 @ 08:54:01
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag tycker den är jättefin! Det är du! :-)

2010-01-05 @ 13:03:15
Postat av: Madde

Jag gillar den oxå åh tror jag skulle matcha fint i ett kök :) när flyttar ni?

2010-01-05 @ 15:01:00
URL: http://maddebadde.blogg.se/
Postat av: camilla

det är klart ni ska ha den!!!!den är så vacker att man kan gråta!

2010-01-06 @ 09:48:31
Postat av: iris

Tack för alla kommentarer! :) Det är ju hur bra som helst att ni e på min sida!! :) Nejdå men Robin vill nog ha denna han me nu..så de e skönt! Han måste ju lite på mig...det kan inte bli annat än skitsnyggt!!!

Madde: Vi har tillgång till huset 15februari men kommer att bo kvar i lägenheten till ca 1 april så vi kan renovera kök + ett par rum... :)

Kram på er!

2010-01-06 @ 10:23:48
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide