torsdag

Jag skriver baklänges som ni märker..om ni scrollar ner. :/

Men mitt i all irritation igårkväll glömdes ju min övriga dag bort! Jag hade ju faktiskt en jättetrevlig och mysig förmiddag med mina härliga mammor! :)
4 ungar och lika många mammor åt llite lunch och streeee... Det var välbehövligt. Vi brukar ju vanligtvis ses på Öf men det var kul med lite förändring! Alla barn blev väl trötta samtidigt...det är jobbigt och leka ska ni veta! :)
Theo hade ju fördel då hans säng fanns här och jag kunde lägga honomm när han var trött.
Det är så roligt me alla barn.. De 'r så lika men ändå så olika. De har verkligen fått sina personligheter redan och det märks. Man ser liksom vem som e proffessorn, vem som e teknikern osv..de e så roliga!
O tacka gud att jag har träffat dessa männsikor..vi är i samma sits och kan prata om allt som gäller barnen. Och så allt annat också förståss...men visst blir det mycket barnprat! :)


Den lilla huliganen blir snart 1år!


Kommentarer
Postat av: therese

ja personligheterna syns mycket tydligt =)

Va skulle vi göra utan varandra, skulle aldrig gå, skulle ju känna sig ensamast i världen =)

Ses på tis.

kram

2010-01-17 @ 11:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide