Sova eller inte sova...

Det vet man inte! Hur natten blir alltså.. Kommer Theo sova bra eller dåligt? Man hoppas ju alltid..men innan jag har slappnat av och somnat själv så har minst en timmes sömn gått till spillo...tröttsamt!
Men idag ska jag nog ta o lägga mig tidigt. Typ snart!
Var hos theos farmor o farfar på middag/kalas förut..farfar fyllde år. Theo var rejält trött på slutet så när vi satte oss i bilen protesterade han lite..Robin försökte lägga snutten emot ansiktet på han..pang..så sover ungen! :)
Det var ju inte meningen..hade tänkt ta oss hem o badat en snabbis eller åtminstone gett honom gröt! Men det blir inte alltid som man tänkt sig.
Trodde ju att han skulle vakna när vi tog upp han eftersom han sov max 5min i bilen. Nejdå..haha..han var totalt lealös när Robin spände loss han. Så det var till o göra en flaska välling som drog i sig o nu sover han förmodligen sött ett tag te! :)

Imorrn har vi inga planer alls..inne inne inne,,,börjar bli tråååkigt! Men va gör man..Theo kan inte va ute för länge i dessa minusgrader.. En tur till affären på sin höjd får det bli. Sen ska jag ägna all min tid till lek med lillen.
Har vart så mycket på dagarn o huvet e fullt med renovering så han e nog lite trött på oss..

Detta är sååå typiskt när vintern äntligen e här på riktigt. Det som alla alltid tjatar om varje år när det bara e blask blask blask. Eller inte ens det..bara regn och plusgrader. Men jag kan inte låta bli att längta lite(läs MYCKET) efter våren och sommaren! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide