söndag

Vaknade av att jag fick frukost på sängen..inte helt fel :) Vi myste hela familjen i sängen och sen gjorde jag mig klar för en resa till solarieöarna! Jag ser ut som jag vet inte vad...behöver verkligen lite färg!

Gick ner mot soalriet och möttes där av en lapp. "Solariet stängt tillsvidare pga vandalisering" . Moget..bra gjort..denna lilla lilla skitsak förstörde en del av min dag. Skithuvven som förstör för andra för att deras liv är misslyckat. Slå på era egna saker och förstör era egna hem. idioter.

Betsämde mig för en promenad..tröttnade efter en kvart. Ville inte visa mig ute bland fölk...så begav mig hemåt. O nu städar jag! Igen! Men ska gå in i duschen...o det blir en låååång dusch idag. Gött!

Både Theo och Robin är utflygna så..home alone idag. Inte helt fel! :)

Vid 14tiden kommer Sandra och Anders en sväng..ska se om jag hittar nåt gott i frysen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide