Öppna Förskolan

Imorrn börjar det..det vanliga livet. Det livet som har rutiner och harmoni. Inte för att vi har haft det dåligt på nåt sätt under jul och nyår o alla helger..men det är skönt när allt blir som vanligt igen!
Imorrn öppna Öf igen efter några veckors ledighet..men vi är i valet o kvalet om vi ska gå dit.
Våran förkylning styr..får se imorrn hur det är med Theo o hur snorig jag e. Känner ju mig mycket bättre men snuvan håller ju i sig längre. O Theo hostar lite på kvällen och ett par gånger på natten men inte alls mycket snuva längre. Men det är såå svårt..vill ju inte smitta andra men eftersom vi varit sjuka flera dagar..ca 1 vecka så smittar det ju inte egentligen... Det handlar väl mer om vad andra tycker!

Tisdag e de Öf igen och så ska jag försöka städa lite..eller rensa rättare sagt. Ska ta med mig banan-kartonger hem varje dag denna vecka tänkte jag. Då kan vi börja packa lite och det blir lättare att stuva undan lite dret i skåpen..till visningen.
Onsdag ska jag höra me Lisaflisa o ellibelli om de vill komma hit eller jag vi till dom. Städa finns också på schemat. Torsdag ska jag höra me girlsen o barna om vi ska luncha eftersom det inte blev av sist. Städa efter det!!!  Fredag är det en visning för 1 person som inte kunde komma de vanliga tiderna. Då får jag o Theo smyga iväg en timme.. Sen e de helg!!! På lördag ska jag träfffa mina arbetskamrater för lite party!!
Visst har jag mycket o göra i helgen pga visningarna mån,tis men känner att jag måste komma iväg en stund..få lite vuxen-tid och ha roligt! Tror det blir nån slags Kickoff inför våren! :) Kulkul!

Så här kan det se ut på våra fester... :)

Lägg märke till min öl i andra handen :)


Myspys hemma hos Tina!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Fick lite ändrade planer idag som sen ändrade sig igen, så det blev ju inget öf för oss. Hade varit bra för Harry var helt galen nu på eftermiddagen :)



Vad ska jag ta med på torsdag? :)

2010-01-12 @ 15:32:53
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: iris

Du behöver inte ta med nånting alls...förutom Harry då! Glöm honom inte! ;)



Ses imörrn..kram

2010-01-13 @ 20:04:24
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide