Onsdag

För att summera denna dag kan jag bara säga: Gnäll gnäll gnäll o åter gnäll!
Tror inte det finns såå mycket värre än att lyssna på gnäll. Hellre skrik och gråt,..men gnäll,, Åhh. Men nu sover gnällspiken. Skönt. Hemsk mamma man e..men jag e trött! Det lilla livet höll mig uppe i 1½timme inatt...o han vaknade sammanlagt säkert 10ggr..puhh. Det är med största sannolikhet tänder som e boven i dramat.
O e det inte det vet jag inte vad jag gör. Detta måste ha ett slut..jag måste få sova om nätterna. Jag börjar ju jobba 1februari..ser jättemycket fram emot det. Men..inte om jag ska gå o gäspa o önska att jag var hemam o sov istället. Jag vill göra ett bra jobb o ge 100%.. Pratade med Robin om det förut. Det hade inte vart nåt problem om det inte vore för att han ALDRIG vaknar av att Theo låter eller gråter..jag måste väcka han o då tar han sååå lång tid pöå sig. Går på toa..dricker mjölk..kanske gör välling. Jag hinner vakna o somnar inte om i första taget. Men jag ska iaf försöka med öronproppar..som jag tycker e obehagligt..o så får Robin ha Baby-vakten brevid sig så han hör. Hoppas det funkar. Men framförallt hoppas att Theo snart "lär" sig sova hela natten...alltid!!! :)

Trots att denna gnälldag varit blää så är han fortfarande en riktig tokunge som
man bara skrattar åt! :)


Överlycklig när han äntligen fick leka med kranen..
 
Varför kommer det inget vatten ur den här j***a kranen???


Men vad trodde du MAmma när du lämnade lådan öppen? :)

Linda Levi och Maria var här odag..glömde ju säga det! Levi växer så det knakar..så stor o söt!
Vi tölade lite och fikade..ständigt denna fikan!
På tisdag ska e me till ÖF..roligt!

puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men vad är det de har fått? Harry är ju likadan! Jag räknar ner timmarna tills Henki kommer hem på eftermiddagen och löser av mig :)

2010-01-21 @ 11:28:49
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: Anette & Nellie

Grabbar, börjar redan i blöjåldern ;-)

2010-01-21 @ 15:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide