Onsdag

2 dagar kvar till helg.. Då åker öronpropparna in och babyvakten på. Robin får ta nattpasset..jag SKA sova!

Kalajs blir det också..vi har ju numera en 1åring i hemmet! :)
Han har förövrigt feber idag igen men är inte alls lika gnällig. Skönt! Fick alvedon imorse men ville absolut INTE somna när han var trött..trots att han vaknade 05.45 imorse.. Jag ville det däremot... :(
Han somnade efter ett antal försök klockan 11.40..sittandes i min famn när vi lyssnade på imse vimse spindel på Youtube.. Då e man trött!!! Sover fortfarande..

Ska nog ta en tur till affären sen..o så ska jag laga mat och kanske baka. Det är mycket vilja men brist på tid och ork..så vi får se hur det slutar. Måste ju planera dagarna fram till lördag då det är kalas..o allt ska vara klart. Låter som det är hur mycket som helst..det är det inte! Ska göra Snickerskakor=lätt som en plätt! och så ska jag köpa en tårtbotten och baka en chokladtårtbotten. Sen ska jag förmodligen baka chokladsnitt=superlätt och snabbt! :)

Drog ju även igång ett bak häromdagen med Theo sittandes på diskbänken..gick inge vidare. Theo skötte sig galant men kakorna var så torra så jag fick slänga dom.. haha..
Hmm..har jag redan skrivit om detta?? Har minne som en guldfisk..

NU börjar det snöa...Vintern är här för att stanna!! Men snart....snart e det vår!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide