Ojojoj

Läste några inlägg från i somras...var nyfiken på hur det egentligen var med sömnen. Var det så illa som jag minns? Eller kändes det värre än det var? Åh herregud...förstår inte hur man orkade!!
Nu e jag helt slut efter en natt med 1 uppgång...ojojoj.. Tur de blir större! :)

Imorse/förmiddags var det städning på schemat igen..haha..börjar bli lite komiskt. Men jag har ju inte städat för skojs skull utan för lghts-visningar. 
Nu känns det som en stor sten släppt från mina axlar. Det var 15 stycken bokade för visningen idag. Det dök upp 3 oanmälda och 2 st kom inte. Så summan blev 16st. :)
Det bästa av allt är att ALLA var intresserade... Vi e helt paffa..nu återstår det en lunch-visning imorgon och sen blir det förhoppningsvis budgivning eller åtminstone ETT bud!   

Imorgon blir det ett besök på ÖF igen..lite mer lek för Theo som har energi för 10ungar....puuhh..vem har han fått det ifrån?! Visst det är jättekul med ett aktivt barn som är levnadsglad och inte bara sitter still och inte har lust med nåt. Meeeen...nästa barn får gärna bli som jag var när jag var liten..en lugn och snäll liten tjej.
Ja..hoppas kan man ju! ;)

Nu ska jag och min mörbultade bleka kröpp logga in på Försäkringskassan och ordna upp ekonomin för februari månad. Robins ska ju vara pappaledig från och med 1feb så vi ska försöka trixa ihop alla dagar..
Det är ju alltid lika kul med Försäkringskassan..igår funkade inte inloggningen så jag hoppas verkligen att det gör det nu..vill INTE behöva ringa dom! Den ena är värre än den andra.. Jag vet att det låter hemskt att dra alla över en kam men jag har då inte pratat med en männsika som har vetat vad de pratat om!
Visst har de flesta varit trevliga men de e väl allt tyvärr..

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide