men skjut mig

..vad trött jag blir. Vad kommer det sig att jag e hemma själv..igen!..o har hur mycket som helst att göra inför visningen imorrn. Robin tyckte att det var ju inte mycket mer vi kunde göra..han hade ju dammat hela lägenheten..oj...vad duktig du är!!! Själv har jag förberett inför visningarna i flera veckor..rensat städat slängt osv... känner mig som en husa.
Så nu ska jag stänga av tvn och gå in i badrummet och skura den ofräscha duschhörnan....o göra rent i köket och torka klart golven och förbereda så mycket jag kan inför imorrn.
theo ville inte somna heller...så...han hade tydligen bajsat så det var bara att byta o sen försöka söva han..ingen lek, Det tog 30min...det passade ju bra så mycket tid och speciellt ORK som jag har................................................................................

Lite respekt och förståelse skulle va trevligt....men nej. Gå på hockey du istället så är jag hemma o grinar lite ...Theo åt förövrigt sönder min mob idag också. Halleluja.. O säg INTE skyll dig själv till mig. Jag vet vart felet ligger och behöver inte nån som talar om det för mig. Känner mig omgiven av folk som gärna vill tala om det..alltså om man gjort nåt fel och när konsekvenserna kommer... Då vill man inte bli mer ledsen utan nån som säger det ordnar sig och försöker hjälpa istället... men men,,,,

Ni får ursäkta denna dåliga svenska men jag orkar helt enkelt inte bry mig!

Bajs

Kommentarer
Postat av: Angela

Ungefär så där kände jag mig häromdagen.. Så jag skickar en styrkekram.. Vi behöver alla en sån ibland.. =)



A

Postat av: therese

d va inge vidare till kväll =(

Men tack för en jätte mysig fm hemma hos er. va verkligen jätte mysigt å jättegod mat.



kramar i mängder

2010-01-14 @ 22:06:46
Postat av: iris

Tack Angela! :) Ja dessa karlar...tur man inte e ensam! :) Hoppas allt e bra..saknar din blogg ;)



Therese: Nej fy..men nu e jag klar..Robin kom hem o hjälpte till lite..tur för han de! :)

Ja det var jätteroligt att ni var här!! Ni e så goa allihopa! :) Vi får ses snart igen! Kramkram

2010-01-14 @ 22:16:45
URL: http://precissomdetar.blogg.se/
Postat av: Sofie

Poop!

Ja den där jävla hockeyn... Försökte få Klara att sova och hade pluggångest. Tenta imorn. Förbannade jocke x antal ggr. Men du, tänk vad fint det blir när du städar :) Killar missar lätt detaljerna ;) Hoppas visningen går jättebra! Kramar

2010-01-15 @ 01:23:43
Postat av: Sandra

Styrkekramar till dig vännen! A protesterade, men hjälpte snällt till att bädda rent i sängen eftersom jag är sjuk o vill lägga mig innan han kommer hem. O det är ju en småsak, gentimot vad du nu fått fixa med. Lite mer jämställt skulle inte vara fel! Är så ledsen för att jag är sjuk o smittar. Men på söndag kanske vi kan komma förbi o se på bilderna av nya huset o snacka lite?! Hoppas verkligen det kommer många på visningarna så ni får MYCKET för lägenheten! KRAM till dig! Du är bäst på att vara IRIS! ;)

2010-01-15 @ 10:23:34
Postat av: Anette & Nellie

Styrkekramar i mängder från oss.

2010-01-15 @ 16:17:11
Postat av: camilla

Du ska veta att jag önskar att jag vore lite mer som du, du är fantastisk!

2010-01-15 @ 18:20:17
Postat av: iris

Sofie: Hahaha..javisst missar de detaljerna! Du har så rätt..o oftast vill jag städa själv för då vet jag att det inte blir nåt "fusk" :) Hoppas tentan gick bra! KRam



Sandra: Ja mer jämnställdhet åt folket. Nej men jag vet att Robin kan..han e jättepedant egentligen..han har väl bara glömt bort och hamnat i nån latmaskgrej eller nåt. Ni e välkomna på söndag! Robin komemr hem från innebandyn vid 17tiden så efter det isåfall! Vi hörs! Kram



Anette & Nellie: Ni e goa ni! Vi får försöka ses snart...tiden går sååå fort och man hinner inte hälften av avd man vill. Hoppas allt e bra iaf! :) Vi hörs! Kram



Camilla: Du e så snäll så snäll..o bra precis som DU är! Vi kanske skulle byta liv lite då och då.. :) Kram



2010-01-16 @ 14:56:50
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide