Lördag! :)

Natten som gick var en katastrof.... Theo sov dåligt..men jag sov fan sämre.. Hoppas på ändring inom en snar framtid annars vet jag inte vad jag gör. Blir galen.. Men inatt ska han sova hos Farmor och Farfar. Skönt!
Skulle väl egentligen behöva sova..men jag vill sååååå gärna träffa vänner och gå ut så det får det bli! Kul kul!!

Sååååååååå,,, nu ska jag drick öl!!! Måste ju ligga i med öldrickandet..beach 2010 närmar sig med stormsteg!
O ni vet väl att ölkagge e årets trend..! :)







Trevlig helg sup o svälj.


Kommentarer
Postat av: Anette & Nellie

Kommer du så där så får vi hoppas på att du är höggravid :-)

2010-01-25 @ 10:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide