Kalajs...

I lördags hade vi 1årskalas för vår älskade lilla Theo. Våra familjer var här och firade och det vart väldigt lyckat!
Vi åt tårta och kakor och packade upp en massa paket...till Theos stora förtjusning!! :)
Han var sååå nöjd över att få vara i centrum..men oj så trött han var till slut. Han var endast uppe i 2,5tim mellan sovstunderna...
Somnade som en stock även på kvällen sen! Skönt!


1årsdagen spenderades med en febrig Theo..tur att kalaset var en annan dag!

Mamma och Pappa piggade upp mig med lite kritor och ett ritblock!
Psst,,,tröjan har jag fått av min polare Leah och hennes mamma och pappa. :) Snygg va?!

...o den bästa presenten av alla.(enligt mama och pappa iaf.. ;) ) En Bobby Car!!

    
Theo gjorde sig snygg och paketen skulle öppnas...
 
 
Lite trädgårdsredskap som kommer till användning i vårt nya hus!
Lite påfyllning innan tårtan åker fram!


Tårtorna..som Theo förövrigt knappt åt utav trots att han skulle få äta så mycket han
bara ville.. haha..så kan det gå!

Presenter som inte kom med här:
Pengar, Skattkammarbok, kläder, bord och stolar till nya rummet,
en väska som är bra och ha när jag reser bort.
Hmm..kanske har glömt nåt..men alla presenter var toppen!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide