Going down...

Känner mig lite nere faktiskt...vet inte vad som hände. Dagen har varit toppen så inte för de..e väl bara trött el nåt. PMS kan de vara också..har liksom ingen koll! :)

Varför kan man inte bara få vara sig själv? Den man är och inte göra sig till eller vara nån annan. Varför känns det som att vissa männsikor tittar snett på en när man säger vad man tycker och tänker..eller känner för den delen. Bara för att man känner för nåt ibland så behöver inte det betyda att det ska bli verklighet.
Man har ju ett behov av vissa saker och man drömmer ibland..hhur annars skulle livet se ut?
Det känns som att jag ibland måste ursäkta mig för att jag e jag och att jag inte e som dom eller den.. Jag e jag och ingen annan!! :) Jag gillar ju mig själv egentligen..förstår inte varför jag blir så klen i vissa situationer bara.
Varför ska jag ändra mig för andra...nej jag ska från o med nu bara vara mig själv. Rakt igenom. Inte göra eller tycka som andra vill bara för att slippa en blick som tänker...du e fan dum i huvet.. Då får de väl tycka det då!

Nej nu glömmer vi detta o tar en knäckemacka! :)

Imorrn e det en ny dag..o då kommer lilla Ellen o hennes moooor. Lisa ni vet. Det blir kul!
Sen ska vi städa..som vi gör varje dag och inte renare blir det..hmm...skumt! :)


Kommentarer
Postat av: camilla

du är precis super som du är! jag vet vad du menar och känner ibland samma sak, men att veta innombords själv att man är superduper och problemet andra kanske har inte ägs av dig.

2010-01-13 @ 19:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide