Fredag = Helg!

Guuud va gött med helg! Känner samma sak varje fredag...snart kommer Robin hem och då e vi tillsammans heeela helgen! Förhoppningsvis.. ;)
Denna helgen blir inte riktigt som vanligt..vi har frågat farmor o farfar om de vill vara barnvakt lör-sön. Svaret var ett självklart JA! :)
Vi tänkte göra nåt tillsammans...vi har gjort en del på egen hand tidigare..men just nu kände jag att va fan. Vi måste göra nåt nu..vi vet ju också att det kommer var fullspäckat framöver med renoveringen. Sen är det en del annat också som vi ska försöka hitta tid till..puh.. En fest nästa helg vi e bjudna på, lutar nog åt att vi e båda hemma eller så smiter jag dit. Theo fyller år o har kalajs båda dagarna.. Helgen efter det jobbar jag! Helgen efter det har Frida födelsedagskalas. Helgen efter det får vi tillgång till huset. Renoveringsdags med andra ord..jag jobbar men Theos kära farmor har erbjudit sig att vara barnvakt under flera dagar så vi/Robin kan renovera. Det är snällt de! :) Jag och Robin ska gå på Mia Skäringer 27feb.. Sen fyller Camilla 30år..vet inte när festen äger rum...men i mars iaf!
Sen är det dop för Levi! Då ska vi självklart vara med! :) Så...ja det är minst sagt mycket..men det ska väl gå vägen..det enda som stoppar är ju sjukdom..o det kan man inte styra över.
Hursomhelst...det jag skulle komma fram till..höll på att missa vad jag skulle skriva egentligen..så blir det när man bara svamlar!
Vi ska ut imorgon!! Ser verkligen fram emot det..vet inte vart vi ska va men vi ska iaf umgås med våra kära vänner Camilla och Erik..det blir skoj!
Funderar på o kolla in Harrys...de har ju byggt om och jag e suge på nåt annat än BMB..e ju alltid där!

Nu får vi se när vi blir av med lägenheten..köparna ville 1maj. Men det är på tok för långt fram i tiden. Vi hade tänkt oss 1april.. Så det blir väl att mötas på halva vägen.. Men ändå. 2månader med dubbelhyror e väl inge höjdare..tur att vi fick mer än tänkt för den..

Snart ska vi ta en promenad till mamma/mormor..jag gjorde pannkakor igår som vi ska äta te lunch! Hennes kyl och frys pajade häromdagen så att laga mat e för henne inte lika lätt som här. Tur hon får nya idag...

Nej nu ska jag packa väskan och göra mig klar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide