Fotografering, check!

Äntligen är det klart..fotograferingen. Inte för att vi gjorde nåt..men allt innan. Städa städa städa..plocka bort plocka fram.. Flytta hit o dit. Skulle åka till Blomsterlandet för att köpa vita tulpaner eller annat skoj.. Gött tänkte jag när jag såg öppetiderna 10-19. klockan var 10.14 och jag stängde av bilen..gick fram mot ingången och möttes av en stoooor skylt: Idag öppnar vi 13 pga inventering. Röv.
Fotografen skulle komma 11 så liiiite stressad blev jag. Var på Wallinders igår o de hade endast gula o halvfula tulpaner..åkte till Konsum och de hade inga..gick in på Bells blommor på Norrstrand o där fyndade jag utslgan blommor som floristen tyckte var fula..men jag gillade dom så jag slog till!
Var hemma strax före 11 o började flänga runt i lägenheten..som tur var va fotografen lite sen så jag hann färdigt med några minuters marginal.
Herregud..hur ska de bli när vi har visningar??? Vill inte tänka på de...men vi ska kanske hämta några kartonger idag och börja packa en del som vi kan ta ner i källaren. Det går banne mig inte annars..nu kunde man ju iaf flytta sakerna från rum till rum! :)
De är inte helt lätt med en 11månaders som flyger runt i lägenheten och inte lämnar något oberört... :)

När Theo vaknat ska vi bege oss ut på tapet-letning.. Först o främst till hans rum..o köket.. Jag vill bo in mig lite o känna efter vad vi vill ha för tapeter förövrigt..kan inte tänka klart just nu så de räcker med 2 rum!
Har funderingar på en vit tapet med stora blå stjärnor på till Theos rum..som fondtapet. Det finns även en turkos med lite mörkare helikoptrar på.. Hmm..det blir svårt!! 
 Till köket blir det förmodligen en vit tapet med vita mönster...får se om vi hittar nåt passande. Ska väl inte vara alltför svårt hoppas jag! :)

♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide