Förkyld!

E ta mej tusan genomförkyld..all sömnbrist har nog gett mig världens sämsta immunförsvar. O det som brukade vara såå bra! Har inte haft många influensor i mitt liv..sist var för några år sen vid jul. Sen är det ett par förskylningar..men sista 2 åren så har de gått över på 2-3dagar. Det kan man inte säga om denna!
Vi ska ändå trotsa förskylningar och åka ut o lufta oss lite. Till Sonnelids som tydligen hade möbelrea. Behöver matbord o stolar till köket. Får se om det finns nåt passande..annars e de bara kul o kika lite... :)

Therése som vi träfar på Öf frågade om jag ville med ut o dricka lite vin igår...o jag ville sååå gärna följa me men eftersom Robin hade innebandy-turnering så fick jag tacka nej. Men nästa gång ska jag me! :)
Robinn o laget kom förövrigt 2a utav 30 lag. Det var ju bra!! Men de ville såklart vinna...

Theo var en liiiten djävul inatt... När jag skulle gå o borsta tänderna vid 22 så vaknade han..fick söva honom..somnade tillslut och när jag gjort mig klar för kvällen o skulle lägga mig vaknade han igen.. O DÅ gick det INTE att söva om honom..han blundade o tittade om vartannat..men var sååå jäkla trött. Men nej..sova skulle han inte. Tillslut orka jag inte bära ungen utan tog med han ut i vardagsrummet o så satt vi där.. Sen lekte han lite..fick lite alvedon (lite feber)..o försökte söva..men nej..o så höll det öpå. Till 01..då fick jag nog o la han i soffan o halvskrek -JAG BLIR GALEN!!!!! Var ju såååå jävla trött... Robin tog över o han gick me han i 30min..sen somna han..vaknade efter 10miin och sen....sen sov han till 05. Jag o Robin somnade ca 02. Härligt!
Vaknade igen 05.50. Somnade om till 08.30..sen till 09.30. Puuuhh...
Vi är 2 zombies idag...som man kan förstå. Hoppas hoppas hoppas det är en tand som kommer..eller gärna alla resterande så vi slipper gå igenom en till sån här natt. Orkar verkligen inte!
Tur ändå att det var helg o att robin var ledig..annars vet jag inte..visserligen hade han fått gå upp ändå..

Nu är det nån som vaknar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide