Fördrivning av tid...

Namn: Eva Therése Ekman

Kallas för: Iris, Doris, Hjördis (endast av Mats Nilsson), Tessy

Stjärntecken: Oxe

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: nix

Tatueringar: nix

Längd: 1,60

Skostorlek: 36

Hårfärg: Typ brunt..

Fräknar: En hel del på våren sommaren

Motto: Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

Kär? jo

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej! Förutom några veckor per år utomlands

Tycker du att du är attraktiv? Det varierar kraftigt. Ibland ibland inte

Dricker du? JA...allt utom whisky och konjak

Röker du? nej!!!

Vilket schampo använder du? Elvital för volyyyyyyym

Vilken parfym använder du? Gillar Jlo:s parfymer

Vad är du rädd för? Döden, mörkret, att nåt ska hända min familj och mina vänner

Gillar du att tvätta? Ja! De e en tillfredställelse när tvättkorgens innehåll krymper. Skumt jag vet.

Gillar du berg- och dalbanor? Hahha...med tanke på att jag och Berith höll på o skita ner oss när vi åkte Lisebergsbanan i somras så...näää.. Det var roligare förr. Då åkte jag ALLT!

Senaste…

Filmen du hyrde? Robin hyr och jag minns aldrig titeln.

Filmen du köpte? Köpte film?? Jo men just de. Pippi-film till Theo

Låten du hörde: Hur ska man minnas de???

Låten du laddade ner? Ingen aning

Personen du ringde? Syster

Personen som ringde dig? Mamma

TV-program du såg? Robinson

Person du tänkte på? Linda (har tänkt ringa ett par dar :))

Favorit…

Låt: Finns så många. De bästa är de med minnen till...

Sak att göra: Skitsnacka med kompisarna..pyssla hemma..umgås med min familj

Sport: Ishockey

Dryck: Saft. Rödvin e gött me

Kläder: Myskläder.. Inget som åker ner eller upp, skaver eller kliar! :)

Film: Ingen speciell men svenska filmer..och highschool-filmer. Romantiska komedier. Jag vet...ja e nörd!!

Bil: Finns många men en ny Porsche skulle jag inte säga nej till.

Serie: The Hills och The City. Desperate Housewifes

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Jadå..många gånger och många killar..haha

Gråtit över en flicka? Ja...men på ett annat sätt då

Ljugit för någon? Haha..självklart. Men små vita lögner

Varit i slagsmål? Ja på mellanstadiet med en annan tjej. Hände då o då. Vi drogs mest i håret men jäklar vad ont det gör alltså. Hon va helt galen... Inte jag!

Blivit arresterad? Hmm...vad menas med arresterad?? Jag har blivit hemkörd av polisen.

Träffat någon från internet IRL? Hmm..ja!!

Antal…

Gånger du varit kär? Riktigt kär är det väl 3ggr.. Men på HELT olika sätt.

Gånger ditt hjärta brustit? Oj..minns inte men ett par. Finns möe puckon.

Hjärtan brustet på grund av dig? Ja det har tyvärr hänt.

Tjejer du kysst? Haha..vette katten. Har jag kysst en tjej?

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Många

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några gånger

Senaste…

Boken du läste? Alla böcker av Lotta Thell. Läs dom!

Personen du fick e-mail av? Mamma tror jag..

Personen du fick brev av? Ja i min värld skickas inga brev..

Personen du fick sms av? Syster

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Julafton (min familj) 6jan (Robins familj)

Saken du köpte? Köpte mat förut.

Vad har du gjort idag? Snorat snorat och snorat. O handlat

Brukar du svära mycket? heheh..ja för mycket men börjat bli bättre,

När stiger du upp på morgonen? Beror på Theo.

Vad har du på dig? Myskläder

Vad ska du göra ikväll? Slappa..sova snart

Vad är du allergisk mot? Pollen, damm

Var har du ont? Ryggen nacken

Använder du hårspray? Ja! kan inte leva utan min spray

Kan du stå på händer? Har kunnat iaf..e inget jag prövar varje dag direkt

Håkan Hellström eller The Ark? Inget dera

Salt eller socker? Socker...sen salt. Eller socker sen salt! :)

Gillar du ketchup? Ja men inte på allt

Är du glad nu

Var du glad igår? Ja men jäkligt trött

Vad dansar du till? Allt möjligt men jag dansar inte nykter!

Stockholm är… ? Vår huvudstad! :)

Göteborg är… ? En annan stor stad! :)

Kan du sjunga? Jag tror det iaf när jag e full. på singstar

Spaghetti eller makaroner? Beror på vad det blir till

Land du vill besöka? Vilket som helst med sol! Just nu e jag inne på Thailand..

Sådär då..det var lite onödigt vetande från mig.
Hoppas ni har roligare saker för er än att läsa detta
på en lördag..
Kram o trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide