Fler timmar på dygnet efterlyses...

Ja ibland önskar man att dygnet kunde göras längre...e så mycket jag vill men inte hinner. Man får prioritera helt enkelt...men..det är inte alltid så kul! :) 
 
Nyår spenderades hemma med goda vänner som sagt.. Vi åt god mat, vitlöksbröd (hemmagjorda), oxfilé med pepparsås och pressad potatis, gino till efterrätt. Det var underbart!! :)
Theo somnade strax efter 20 och sov o sov o sov...herregud. Han sov sig verkligen igenom allt stoj och Buzz-spelande och raketer. Till allas förvåning..han e ju inte den som alltid har sovit speciellt bra.
Den 30 december sov han sin allra första HELA natt. Stoppade inte in nappen eller nåt..helt underbart. Vi har känt att det varit på G för sömnen har varit riktigt bra ett tag..o vi gick på små moln några dagar efter denna natt...men...nu har det vart katastrof i 2 nätter. Jag känner mig riktigt sliten. Igår natt vaknade han 4..o krånglade..fick välling..somnade en kvart el nåt..upp igen och sov en stund..vaknade o sen la jag mig i soffan med honom..de gick inge vidare..men när jag 06.40 gjorde en ordentlig flaska välling o stoppa i han så somna han direkt..sen gick jag o la mig. Men hur lätt e de o somna då?? Var en zombie igår..

Igår var Erik och Camilla här...vi käkade pizza och spelade Buzz. O så tölade förståss..ända till 23.15 typ..sen gick jag o la mig..trött!!!!
Theo somnade runt 19.30 o vaknade hela 5 ggr fram till 06.40. Livet e bra härligt! ;) När klockan blivit 08.20 och Theo fått gröt och blivit jättetrött så la jag han..o han sov till 10.30!!! Det bästa av allt var att jag passade på o sova lite till...gick o la mig efter att ha varit uppe i 2 timmar..det har inte hänt på flera flera månader.. :)

Förra veckan när jag jobbade 2 dagar så gick jag igenom lite info o sådär som jag alltid gör. Då läste jag ett bra ordspråk från en medarbetare... Tyckte den var såå bra att jag skrev ner den o tänkte skriva ner den här...

"Att känna tacksamhet och inte uttrycka det är som att slå in en present i ett
paket men utan att ge bort det!"



Kommentarer
Postat av: Lisa

Som jag har längtat efter dig här!!! :-) Hoppas att han sover bättre framöver. Kram

2010-01-04 @ 09:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide