Drömmer mig bort litegrann...

Måste tänka på lite annat ett tag..tittade på bilder från Thailand-resan förra året. Det var inte så längesen men det lkänns som en evighet och som ett annat liv på nåt sätt.. Jag blir såååå sugen på att spara alla pengar som bara går för att resa bort ett par veckor! Men va sjutton..vi har ju köpt hus! :)
Fast..drömma går ju och en resa till Thailand vill ja att göra igen..frågan e bara när..

Maya bay..vi kom dit rätt tidigt på morgonen när det bara var några få båtar. Sen bara exploderade det o vi var allt annat än själva på den lilla stranden. Här spelades scener från "The Beach" in..


Monkey Island.. Sanden här var som mjöl...sand blandat med vatten blev som en deg mellan tårna. Träffade stackars apor som var övergödda med bananer. Kändes lite blandat faktiskt. Älskar verkligen apor o ville till denna ö men väl där så blev det lite knepigt..de var ju mer som husdjur än vilda djur... Men roligt var det..speciellt när en liiiiiiten supersöt bebis försökte ta svärmors glasögon! :)


Här är vi på lite vandring till ett vattenfall inne i djungeln eller nåt... Konstigt o kalla det djungeln då det tog ca 10min från bilen men..haha.. Det var fint och luftfuktigheten på vägen dit var enorm.


Gummiplantag.. Det är därifrån gummit till ERA kondomer kommer! :)


Vem har solat här???


Titta noooga! Vid hårfästet i pannan har jag smörjt mig extra noga då jag har haft oturen att alltid bränna mig där. Bra för mig..synd bara att jag missade att smörja in resten av fejset! :)
så går det när man kommer från ett vintrigt Sverige utan någon som helst grund.. Men det tog sig tillslut ändå som tur var! :)


Är det så här långa tutt-vårtor man får efter att ha ammat barn??? Då ger jag nog fan i o amma!

Känner DU att DU vill skänka en slant till vår kommande Thailand-resa så kan jag maila kontonr på begäran! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide