Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Våran lilla 1åring sover sött i sin säng..efter en lång dag. Vaknade tidigt..runt 06..somnade om..trodde jag..men vaknade 06.30 så det var bara att gå upp. Tyckte han kändes varm och visst hade han feber.
Läste lite på nätet (tur man har internet..hur sjutton gjorde man förr?! ) om att det kan bero på vätskebrist..o han har ju både ätit och druckit väldigt dåligt. Så jag gav alvedon och han blev piggare..han bara gnällde och grät innan. :( Somnade nån timme och sen kom Lisa och Ellen och vi mötte upp Linda Levi och Maria och gick till ÖF..
Han var väl som vanligt men när vi kom ehm började det igen..lite varm och gnäll gnäll gnäll.........

Vägrade äta vägrade sova... När Linda o co hade gått försökte jag igen...men icke, Han bara grät o grät.. Men när mitt tålamod började tryta..o min kropp börja sacka ihop la jag han i vagnen och började gunga den..DÅ äntligen somnade han. Klockan 15.30..då hade jag försökt 3 ggr sen 12.45..

Theo sov jättetungt och jag kunde röja lite.. Tänkte lägga mig i soffan tills Robin kom hem...då bestämde sig Theo för att vakna. Jippie! O inte med ett leende utan med ett skrik följt av gråt gråt och åter gråt. Han grät tamejfan tills Robin kom hem 16.40... Puuhh...

Så denna födelsedag har inte riktigt varit som planerat... :( Det jobbigaste av allt var att jag har glömt (skräll) att sätta in annons i NWT inför hans 1årsdag.......... Det är inget man måste göra men jag hade ju tänkt att jag skulle det ..bestämt text o allt.. men nu har det vart så mycket med hus o annat så jag glömde detta..känns inte alls bra...dennna dagen kommer ju inte igen....  Hur kunde jag glömma det?? :(
Blir så frustrerad..går ju inte o göra nåt åt det nu men det är såå störande..
Det kändes lite bättre att Farmor hade kommit ihåg iaf..så han var ju i tidningen ändå! :)

Meeen...ständigt detta men. Han ville ju inte ens sluta gråta när pappsen kom hem så vi tog fram Bobby-Caren som han skulle få..o vips så blev han glad! :)
Körde runt han o han tyckte jättemycket om den!! Härligt! Så det blev en lyckad present minst sagt! :)

Nu e det natten snart...skulle väl behöva lägga mig 20.00 om jag ska få sömn-timmarna jag behöver men jag har inte ro i kroppen tilld et...finns så mycket jag kan göra när Theo sover..

Kroppen värker som aldrig förr...känner mig som en pensionär..men imorrn e en ny dag och förhoppningsvis får kroppen vila lite under natten..

Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide