2009...

Det var ett händelserikt år..minst sagt!!! På både gott o ont.. Det kanske låter hemskt o säga med tanke på att våran Theo kom till världen men jag är glad att det är ett nytt år. Det var nog det jobbigaste året hittills i mitt liv iaf..o jag vet att fler känner så.
Många bebisar blev det och många som lämnade oss... 1
Men..vi fick en underbar son som vi har lärt känna genom detta året.. O han har fått oss att känna att vi lever ;)
Kortet är taget för exakt ett år sedan..det var lugnet innan stormen.
Jag var rätt trött på magen vid denna tidpunkten i kände mig bara otymplig o svullen!!




Kommentarer
Postat av: Syster

Men jesuuus, det där hade jag glömt!

2010-01-08 @ 10:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide