V.15

Försäkte få till en bild själv..blev sådär! Men...såhär ser jag ut nu i V.15...Hmmm,,,undrar vad som händer i just denna veckan..?! Det är verkligen som de säger, att man inte alls har samma koll på veckor och vad som händer osv. O efter denna jobbperioden är det inte så konstigt heller!



Bebben är iaf ca 13cm..hmm..konstigt Theo var ca 12 i V.20. Så 13 cm är nog totallängden kan jag tro. Annars brukar man ju alltid mäta huvud-stjärt.

Längtar till ultraljudet..vi ska dit i slutet av januari. Precis innan vi åker till Teneriffa. Känns skönt o åka iväg o ha fått sett bebisen. O kanske kanske får vi veta vad det är för kön! :)
Spännande!!! :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Oj vad den växer irispiris!! riktig kula...min e oxå på g :) kramar

2010-12-30 @ 08:31:21
Postat av: Sara & Siri

Det tar sig :-) Snart har du lika stor kalaskula som mig :-)



Må så gott !

2011-01-07 @ 08:36:07
URL: http://www.metrobloggen.se/saraabrahamsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide