Tiden som gått...


Äter frukost på nya Tripp-trappstolen. :)


Ibland är pappa trött... :)



Levi och Linda har hälsat på!


Theo har haft lunginflammation, därav de rosiga kinderna... Stackarn.. :(


Efter alla sjukdomar försökte vi ta ett julkort där han inte såg sjuk ut. Detta var ett av dom som vi valde mellan. Skickade inte så många i år... Tog kort sent och framkallade så sent som denna veckan. Tog bara några utan o tänka på hur många vi skulle skicka till o när vi väl skrev ner hemma så hade vi nog beställt för få...men men. :) Familjen och de närmsta vännerna får ett i brevlådan iallafall. :)


Tänkte ta fina kort på dessa två barna men Theo ville bara visa magen och sen härjade dom så fick inte till en enda bild! ;) Så kan det gå..


Sen tyckte Theo att Levi skulle visa magen.. haha


En sjuk liten fis... :(


Köpte jättefina stora murgrönor till vårt andra v-rum i slutet av sommaren men fick tyvärr slänga dom när jag upptäckte dessa små söta djuren... bläää!


Vi har varit på bröllop mellan Sandra och Andreas. Sååå fantastiskt fint var det!! Och en väldigt rolig fest trots att jag var nykter..alkoholkonsumtionen fanns det andra som stod för så bra så! ;)


Såhär snygg var jag! :)


Det här är mina tjejer det!!! Endast jag och Anna kvar på jobbet nu...tur vi har varandra för fyyyyy vad vi saknar dom andra!!!! Inget kommer nånsin bli detsamma...men men... Life goes on och vi ses ju ändå! :)

Kram på er! 

♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide