Då var det dags igen! ;)



Ja nu har man då plussat igen.. :):):) Eller närmare bestämt för ett par månader sen. Jag är nu i V.14 och börjar må bättre igen. Har vart vääldigt trött och illamående men ändå inte lika illa som när jag väntade Theo. Skönt!!

Vi har varit på en fosterdiagnostik vilket betyder att man kollar om barnet har någon kromosom-avvikelse. Allt såg jättefint ut och vi fick se den lille/a i magen!! ♥
Man såg låångt ifrån så bra som jag tyckte man gjorde i V.20 men ändå fick vi se en hand "vinka" lite till oss. Såå mysigt och längtar till nästa gång.. Kanske kanske att man får se om det är en kille eller tjej. :)
BF är beräknat till den 23juni så lagom till sommaren blir vi 2-barnsföräldrar. Skumt..men väldigt väldigt roligt!

Det är ju många fler som är gravida just nu...precis som när jag väntade Theo. Kul kul med lite vänner och bekanta som får tillökning samma år! Men egentligen..om jag ska vara realistisk så kommer man nog inte ses så värst mycket ändå. Blir ju ett projekt att få tid när man har två. :):)

Såå...nu har jag lättat mitt hjärta..skönt! Även om de närmsta vännerna vet så vet långt ifrån alla!

Hoppas ni mår bra och tycker det är kul att jag är tillbaka. Det blir lite annat prat här nu..med magbilder och allt som hör graviditeten till.. :)


Kommentarer
Postat av: camilla

vi tycker att det är jätteroligt att du skriver igen, vi har längtat!

2010-12-18 @ 11:31:15
Postat av: Johanna

Stort grattis!!!! Jag hade mina föraningar när du skrev sådär lurigt i dina inlägg, och sen slutade blogga :) Roligt att Theo ska bli storebror! Kram från oss!

2010-12-18 @ 18:23:39
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: Johanna

Stort grattis!!!! Jag hade mina föraningar när du skrev sådär lurigt i dina inlägg, och sen slutade blogga :) Roligt att Theo ska bli storebror! Kram från oss!

2010-12-18 @ 18:24:21
Postat av: Sara & Siri

Men grattis Therese!! Guud va roligt. Då blir det ju bara ca 2 månader emellan våra små godingar. Det betyder ju att vi kommer förmodligen hänga på Öppnis tillsammans med alla våra barn nästa höst?! Det ser jag fram emot.. samma gamla gäng!



Stort grattis & hoppas du fortsätter må bra!



Kramar Sara & Siri

2010-12-19 @ 10:46:50
URL: http://www.metrobloggen.se/saraabrahamsson
Postat av: Sandra

Grattis vad roligt med en liten till kram

2010-12-19 @ 22:57:47
Postat av: Madde

Grattis!Gud så skoj!Nästan på melles födelsedag då, han fyller ju 24 juni.

2010-12-20 @ 08:40:37
URL: http://maddebadde.blogg.se/
Postat av: Karin

Men åååååååååå Grattis!!VAD ROLIGT!!

Massa Kramar från oss :)

2010-12-21 @ 17:48:05
URL: http://shoegalnogg.blogspot.com/
Postat av: Iris

Tack för alla grattis!!! :) Det värmer... :)



Sara: JAaaa!!! Ser verkligen fram emot ÖF med er igen...saknar verkligen alla!! Hoppas ni får en riktigt God Jul och ett gott nytt år!!

2010-12-21 @ 21:46:47
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide