Bil...

har jag idag! Körde Robin till jobbet imorse för han ska åka hyrbil hem. Ska ju till Göteborg på kurs onsdag och torsdag så de åker i eftermiddag... Det betyder att jag blir själv tisdag onsdag och torsdag..men han kommer hem på kvällen iaf! Hoppas det går bra...jag tar ju hand om Theo större delen av dygnet men e van o få lite avlasatning när Robin kommer hem från jobbet o nu kommer jag få ta allt själv..men men..det är ju bara några dar!

Theo har nu sovit över en timme..vad har hänt?! :) O inatt sov han från 19-21.45 fick mat o sen 22-05.30..men fick stoppa om honom me napp o filt 01, 02, 05..men han fick ingen mat så de va skönt! Det går åt rätt håll nu...känns jättebra o inte en dag försent. Vi har ju gett han mer mat på dagarn..inte så att vi har svält honom innan..haha..men han har inte velat haft nåt..har totalvägrat men nu när han äter gröt o vissa pureér så går det ju givetvis lättare när man kan variera maten o han tröttnar inte.

klockan 10 ska vi träffa Karin och Alfred på Öppna Förskolan..ska bli kul ovh Theo får leka av sig lite! Efter det ska vi hem o sova lite o efter det tar vi bilen till Maxi.. På inköpslistan idag står det: Risgröt, flaskborstar, galltvål..o så slinker det väl ner nåt mer som vanligt! Kanske träffar Lisa också..hon skulle till Ikea o köpa madrass så ifall det stämmer med tiderna så ses vi på bergvik!

Nu ska jag blåsa håret..tiden går fort o snart ska vi ju gå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide