Vakna mig inte...

Har tittat på Idol o årets favorit från min sida är för tillfället Reza och Erik.. Från kvalet hade jag rasmus som även var favoriten förra året men va faaan. Då åkte han ut..igen! Får hoppas det går bättre nästa år!
Reza är årets Kevin..man fattar inget när hon pratar men det gör inget för hon sjunger toppen... Det roligaste hon sa idag var.. -Vakna mig inte! (=väck mig inte!) ..ska säga det till Theo sen..

Imorrn ska vi ha lite barnvakt till Theo på förmiddan..han ska va hos Farmor. Robin ska göra klart nåt han påbörjat på bilen och jag ska sy påslakan till Theos säng o sådär... Sen ska vi käka hos Robins föräldrar. Efter det är det hockey som jag o theo ska se hos Pappsen..det blir mysigt! Sen e vi bjudna till Hanna och Kristoffer på kvällen..det va fotboll på tvn..hmm..gillar verkligen inte fotboll men jag kan ju stri istället! Har inte riktigt bestämt hur vi gör med Theo än..han e ju sjuk..snorig o så..o jag vill egentligen inte släpa runt han...vilket vi iofs ändå ska göra imorrn. E rädd att de blir rörigt för han o först vara hos farmor..sen kommer vi dit..sen åka till morfar,,o sen till farmor igen för att sova! Hmmmmmm..har ju ständig beslutsångest känns det som men tycker väl egentligen att det bästa e att han sover i sin säng hemma men men,,vi får se hur det löser sig! Mamma e hos bror annars hade hon säkert kommit upp o tatt han medans vi var borta ett tag! :) Det är ju gött o få sova också.. :):)

På onsdag ska vi på husvisning igen..tror det blir 2 visningar denna gången också..haha..att de lyckas ha dom på samma dag jämt..o det ena huset har samma mäklare som ett vi kollade på förra veckan..
Ett hus är på Norra Kroppkärr och ett på Hagalund. Denna gången känns det bättre då man har lånelöfte o vet vad man kan röra sig med osv.. Vi får hålla tummarn att nåt av husen passar oss!

Nu e klockan över läggdags...men vi hörs väl imorrn! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide