Trött dag...

       Idag har detta hunnits med:

  • Gett Theo välling
  • Sövt honom
  • Vaknat efter 15min (06.30)
  • Lekt i sängen
  • Kissat på golvet
  • Kissat på mammas tofflor
  • Kissat på snuttefilten
  • Bajsat
  • Jag har duschat
  • Satt på en tvätt
  • Sminkat mig och blåst håret
  • Sövt en trött Theo
  • Ätit frukost
  • Kollat igenom bloggar och hemsidor

Ja...o dagen har inte ens börjat! Har sovit endast 4,5timme inatt...så denna dan blir nog lång...
Snart vaknar nog Theo o då blir det gröt o tandborstning.. Sen Öppna Förskolan vid 10tiden..de blir skoj de.. Hade ju planerat att gå dit igår men jag hade glömt att jag skulle jobba..herregud ändå har jag en almanacka. Blir väl lättare sen när jag jobbar nästan varje dag. Då e man mer inne i det!

Nu ska jag förbereda väska o mat..o gå igenom gårdagens reklam!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide