Spice up my life!

Ja vardagen flyter på..dagarna kommer dagarna går. Imorrn händer nåt som inte hänt på länge.. Tjejfest och sedan utgång..ngt jag verkligen ser fram emot!! Vi blir rätt många o det är ju jättekul att så många vill komma hit o umgås.. Vissa kommer gå hem tidigt men så är det..roligt att man iaf kommer överhuvudtaget! :)
Har ta mig sjutton städat o rensat hela veckan..det är inte så att det går fort men jag gör nåt varje dag. Robin ska nämnligen jobba imorrn så jag har inte så mycket tid till o städa och göra mig iordning..men Mia kommer tidigare så hon får hjälpa till me snacksen..köpte lite grönsaker o dip..oså chips förstås! :)

Nu kommer snart Linda..trevlig fredag! :) Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide