seeeen lunch...

Äter lite tonfisksallad o ska försöka få ihop ett inlägg. Gör mycket samtidigt,..tvättar även bort fläckar på mattan. Det behövs verkligen! :) Ska snart göra mat till Theo..hoppas att han gillar den idag!

Igår var vi på öppna förskolan på morgonen...jag var i tid!! Otroligt...brukar alltid bli några få minuter sen..Theo bajsar i sista sekund eller nåt liknande..
Det är alltid lika roligt där..vi pratar o leker med barnen..skojskoj.. O "läraren" e jättebra!
Sen gick vi direkt till mormor där lunchen var serverad.. :) Theo åt o sen fick han sova.
I morse var vi på rytmik..det är kul de! Men jag hade önskat att de var mer fart i låtarna..e mest lugna låtar o mitt barn vill ju dansa!! Den sista låten idag var en psalm.. Jag sjöng inte med! Vi e på babyrytmik o inte gudstjänst. Visst nu råkar rytmiken äga rum i kyrkan men för de kanske inte alla e kristna el religösa..

Klockan 17 ska vi på visning av ett hus på Hagalund..hmm...undrar hur de blir med det då! E ju långt ifrån drömhuset...men det passar oss perfekt med våran situation idag. O det är väl huvudsaken..eller? Vi har heller inte ekonomiska möjligheter att köpa det huset vi vill ha...men nån dag kanske! :) O det här huset är en väldigt bra början..vem vet..vi kanske bor kvar där tills det blir dags för hemmet?!!  
Det jag är mest "orolig" för är insynen och att det är så liten tomt..jag vill ju kunna gå ut på tomten utan att vara uttittad... Hela idén me hus är väl lite att vara ifred..inga grannar vägg i vägg. Men men.. vi får se! 

So long... 

♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide