Saknar

Saknar min bebis!!!! :) Snart snart kommer han hem...ska aldrig mer lämna bort han ;) Det här är nog första gången som jag har dåligt samvete för det...visserligen e han me pappa men ändå. Har vart mycket nu varje helg..o nästa helg ska jag ut me arbetskamraterna..men jag hoppar nog utgången..har inte speciellt mycket pengar och man har liksom roligare innan! Efter nästa helg är det Robins tur o göra nåt..om han vill förståss! Det var länge sen han gjorde nåt me sina kompisar..har mest vart jag som vart iväg känns det som. Vi har iofs varit iväg eller gjort saker tillsammans.. men det var nog flera månader sen han var ute.

Igår var det tjejfest här o det blev jättelyckat...många kom men alla följde inte me ut men lika kul ändå hade vi! Vi hamnade på Bluemoonbar..som vanligt ;) O där var det lika kul...som vanligt ;)
Drack ingenting ute och åt en massa mat (smörgåsar) när jag kom hem..men orka inte sova längre...det liksom värker i hela kroppen..jag blir så konstig dagen efter. Jag mår inte illa el så men jag känner mig knepig. Har liksom inte ro i kroppen att sova ens en gång..skumt. Men bara jag har fått vara uppe lite så kanske de blir lättare att somna om sen. Vi får se!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide