Liv och död..

Jag tror verkligen att liv och död går hand i hand...o då menar jag att föds det ett barn så måste ngn ge plats åt det barnet..ngn dör,, Detta året har varit fyllt med många många bebisar i min närhet.. men också flera oväntade dödsfall.. Det har varit ett väldigt jobbigt år med mycket tårar..men också ett väldigt roligt år. Inte minst för vår egen del när Theo kom till världen! :)
Var på kyrkogården idag igen med Lisa och Elllen..vi gick till totalt 5 gravar som vi kände till. Några nära och några "spontan"besök..det var fint och rofyllt på nåt sätt.. Så idag går mina tanker till alla vi förlorat och deras anhöriga och vänner..

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hm...kan inte låta bli att fundera på hur du förklarar hur befolkningen kan öka i så fall...???

2009-11-01 @ 13:03:39
Postat av: iris

jadu det kan jag inte förklara. Man ska inte ta allt så ordagrant...utan mer som jag skrev, att JAG har vart med om flera dödsfall detta år och minst lika många barnfödslar.

2009-11-01 @ 21:20:26
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide