Lite yr...

De snurrar lite i huvet...trött trött trött! Skulle vilja byta med min vän Frida som i detta nu e på väg till New York...herregud va roligt! Det är utan tvekan en resa man aldrig glömmer..vill verkligen åka till USA nån gång i livet..nån gång..

Jag väntar på att mina Snickers-kakor ska stelna i kylen...mums..det blir gott det. I måndags skulle jag o Robin bli lite nyttigare..för min del sket det sig på vägen till optikern. Såg en snickers (ja jag gillar snickers..) på hallmöbeln och kunde för allt i världen inte låta bli den!! Det bara hände! Sen bara fortsatte det..frossat i chips o godis i några dar nu,, Idag fick jag förklaringen. Det var PMS! :) Hur man nu kan va glad över det!

Näää..måste äta lite nu..o så e de Greys..inte missa!! :)

Just de...glömde ju tala om. När man går ur Svenska Kyrkan tycker man ju att de ska tacka en för alla år man gett dom pengar i princip..utan att ha "utnyttjat" deras tjänster... Nejdå..man får BETALA för att gå ur. 100:- tar dom ur min lilla plånbok.. Det fick mig ännu mer säkrare på att jag vill gå ur!


Kommentarer
Postat av: Nilla

Och man måste görade före ett visst datum också, tror det var 1 november, för annars måste man vara med och betala skatt ett helt år till.

2009-10-07 @ 23:23:05
Postat av: Anette & Nellie

Nellie är ju ganska så aktiv i kyrkan här i Skattkärr med miniorer och kören, men hennes föräldrar gick ur redan 2004 :-)) Kan göra något roligare med dom pengarna, för begravningsavgiften måste man betala ändå.

2009-10-08 @ 12:49:53
Postat av: Iris

Javisst kan man göra roligare för pengarna! Helt klart! Hoppas bara vi hinner skicka in före 1nov... Självklart ska kyrkan vara det enda stället där det är 1års uppsägningstid. Ett skäl till... :)

2009-10-08 @ 15:33:50
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide