Kanoners!

Var det nån mer än jag som såg Färjan igår?? Det är ju bra knepigt fölk på den där båten.. Rut som går runt o e missionär..som hon kallar sig.. Halleluja..hon har ju helt enkelt inget liv! Åka med klamydia-båten 5 dagar i veckan kan ju inte vara nåt o sträva efter! Alla e vi ju iofs olika.. :)

Tog en tur till Wallinders förut...de hade billiga Huggies-blöjor..49:- kostar egentligen 89:- Så det var billigt men glömmer man kupongen så "tjänar" man inga pengar.. :( Köpte iaf lite gröt o så till Theo som Pekås inte har. Tänkte att Theo skulle sova i vagnen ner..el upp.. Han gjorde ingetdera..Så kan det gå men nu sover han i sin säng. Han är genomtäppt stackarn..fan att denna förkylning tar fart då o då.. Vill inte gå bort..kanske kan ha o göra me att han får 100tänder i överkäken.. känns det som iaf..men det är väl 2-3iaf. Nätterna har varit minst sagt krävande..tur man e 2! :)

Ikväll e de hockey och min käre sambo ska dit..han har säsongskort. Så då ska jag passa på o titta på Desperate Housewifes "live"..då jag alltid får spela in det för Robin ska se på House. Men idag slipper vi den diskussionen o jag får njuta av mina älskade husfruar ifred! :) Längtar...

På tal om tv-serier så tittade jag på The City och The Hills häromdan...guuud va bra de va! :) Kommer nya avsnitt idag så imorrn kanske kanske jag tittar på dom oxå.. :)

Ändrade om texten lite...tror nog att de e lättare att läsa så här.. prövar får vi se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide