Jobbat!

Idag har jag jobbat 9-16..de va roligt! Jag känner faktiskt nu att jag längtar tillbaka till mitt jobb o mina kära arbetskamrater!! Har inte riktigt gjort de förrän nu..behövde väl vara hemma ett tag o få lite distans o koncentrera mig på lilleman,,, Men nu e de snart Robins tur att ta över "arbetet" på hemmafronten. :)
Ska jobba lite imorrn och på fredag..så denna vecka blir lite annorlunda..o sen ska jag till ÖF imorrn o Babyrytmik på onsdag och husvisning på torsdag. En fullspäckad vecka med andra ord..ska försöka få till en date me Märi också..torsdag kanske?! Får undersöka det.. :)

Nu e de dags för kvällsmat och snart blire sängen! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide