Huset...

...som vi tittade på igår är inget vi kommer lägga bud på. Huset i sig var toppen...men tomten är väldigt liten så insynen från grannar var helt otrolig..värre än som vi bor nu o de känns inte kul. Så vi letar vidare!
Nu kom Robin hem från min pappa.,..han har vart där o sett hockeyn..som inte gick nå vidare. 6-1 till Frölunda..jippie..
Imorrn kommer Linda o Levi på besök..vi ska ta en tur till Ikea o sen blir det väl llite mys bara! Ska bli kul o se han nu..om han växt nåt. Vilket jag e säker på! Har ju vart sjuk länge..en jävla sketen förkylning som vägrade släppa. Men nu e jag frisk o även Theo! Hur skönt som helst!!
Lisa o Ellen kanske kommer också..så huset fullt me ungar blire. Men bara en som man får springa efter..skönt!

Nu intar jag sängen för lite ZZZZZZzzzzzzzzzzZZzzzZZZZzzzzzz....

Tack för mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide