Helgen gick fort!

Då var det söndag igen och helgen e snart slut.. :( Igår var jag på middag o fest hos Sandra på jobbet.. Det var riktigt roligt. Vi åt hemmagjord pizza och drack öööööl o spelade spel. Shit va roligt de e me spel! Vi förlorade båda gångerna men vi hade kul ändå!!
Vid 12-snåret gick vi ner till Pitchers och Röda rummet.. har inte vart på Röda rummet förut men det va roligt..men inte min musiksmak dock. Varför har man alltid roligare innan??! Tog iaf en taxi hem vid 2..eller ja...jag stod i en halvtimme för att få en taxi.. Då kom Anna Maria och Kristoffer förbi och hängde på hem..gött då fick jag sällskap o de följde mig till dörren!! Snälllt! :)

Nu har vi varit på innebandy..Robin gjorde mål..han e bra han! :)
Storhandling väntar...Theo ska bara vakna först..han va sååå trött o grining så vi fick flika in en till sovstund idag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anette & Nellie

Den solstrålen är väl aldrig grinig :-)

2009-10-25 @ 19:23:23
Postat av: Iris

haha inte ofta iaf! :)

2009-10-26 @ 12:51:57
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide