Helg helg helg..

Även om jag e ledig varje dag så e de nåt speciellt med helgen! Robin e ju hemma..eller ja..inte i dag då :) o sen känns det att fler än jag e lediga o folk e på bättre humör helt enkelt.
Natten var nog den bästa på länge.. Jag la mig 21.45..somna nog direkt.. Robin gav han mat ån gång runt 23 tror jag (hur ska jag vet?? jag sov ju!!) ..Theo sov till 03.55!!!! Gick upp o gav han välling o när han nästan var klar så märker jag hur han spänner heeela kroppen och jag fruktar det värsta....bajs...nu? kl 04? Mitt i natten???
Det var bara o trixa sig in i badrummet..theo var knappt vaken men han vaknade definitivt när blöjan o allt skulle av... Sen gick de inte såå smidigt o söva han...men men..kl.05.11 la jag mig iaf o somnade nog 05.30. Sen sov jag till 06.51 så Robin gick up...somna om till 08.15!!! Herre...va skönt de va då! :)
Ändå la vi honom strax efter 19.. så idag e jag väldigt utvilad efter mina 8-9 timmars sömn! :)

Idag får vi besök av Lisa och Ellen.. o Clarran kommer oxå! Syster vet ja ej..kanske kanske.. Vi ska väl inte göra nåt speciellt..bara vara. det är iofs inte bara..timmarna går rätt fort med en 9mån bebis! 
Imorrn ska vi käka hos Robins föräldrar o sen ska jag träffa Camilla...o så ska mamma ha Theo några timmar. Vet inte när...men hon får välja själv när det passar henne! Skönt med en liten stunds avlastning! Det mår vi båda bra av.. :) O mormor också för den delen!

Ska nu ta hand om resterna av bomben som slog till i köket..hmm...vad hände?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide