Godmorgon godmorgon

Natten har varit över all förväntan.. Theo e ju tät som bara den..men la en massa böcker under sängen så den kom upp lite.. Han somna vid 20...sov till 00.40!!! :) Fick mat o sov till 03..tror ja..nån gång där iaf. Fick nappen somnade om. Sov till 05.30..fick nappen somna om..men sov dåligt o vakna 05.45. Vilket var helt ok för vi skulle ändå upp vid 6tiden för o göra oss klara o åka me Robin till Wafab. Vi ska koppla ur airbagen i framsätet och sätta in en ny bilbarnstol! Blir gött för Theo de..den gamla e lite liten..han gillar den inte alls. O får vi in stolen i kväll så kan jag åka me Lisa till Värmskog imorrn. Bara Theo e lite bättre..me förkylningen alltså. Verkar som de nu iaf...hoppas hoppas.. :)

Fryyyyyyyyyyyyyser gör jag..hela tiden. Ska bli skönt o hoppa in i duschen när Theo vaknat!

Hade rätt många besökare igår..hmm...kan det bero på snoppbilderna?? Då ska jag nog lägga ut mer.. :)

Vi ses..kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

ja!!! Mer snoppbilder åt folket! :)

2009-10-08 @ 10:02:42
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: Iris

Jag lovar Johanna! :) Minst en bild i veckan me naken ska det va.. :)

2009-10-08 @ 12:10:22
URL: http://precissomdetar.blogg.se/
Postat av: Anonym

naket

2009-10-08 @ 12:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide